Reklamacje towaru zakupionego w firmie "SPORTSALE" rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z 30 Maja 2014r. o prawach konsumenta ( t.j.: Dz.U.2020r. poz.287 ze zm.)
Od momentu odbioru przesyłki, firma "SPORTSALE" ustosunkuje się w terminie 14 dni do sposobu rozpatrzenia reklamacji.
Prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie go do reklamowanego produktu wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia obuwia spowodowane przez nieprawidłowe użytkowanie, brak konserwacji lub uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia obuwia.
Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
Paczkę z reklamowanym towarem należy wysłać na własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej na adres
SPORTSALE
Kolejowa 27
38-400 Krosno
W przypadku uznania reklamacji złożonej drogą pocztową zwracamy koszty wysyłki poniesione przez Klienta.